Újra itt a Cut the Rope

10 év cukorkaevés után azt gondolnánk, Om Nom már nagyon jóllakott.

De a fizikára épülő fejtörők gyűjteménye, a Cut the Rope imádnivaló sztárja mindig készen áll az újabb nasikra – és ez a sóvárgása egészen új dimenziókba juttatja ebben az Apple Arcade-játékban, a Cut the Rope Remasteredben.

A kedvelt korábbi szintek és az izgalmas újak keverékében elvághatsz köteleket, kipukkaszthatsz buborékokat és bütykölhetsz tárgyakat, hogy megetess édességgel egy telhetetlen szörnyecskét, aki türelmesen várja a nasiját. Mindez még izgalmasabb az új 3D-s grafikával.

„5 különböző Cut the Rope-ból gyűjtötték ki ebbe a legjobb részeket” – meséli Semyon Voinov, az eredeti játék társalkotója és a ZeptoLab társalapítója, aki együtt dolgozott a játékfejlesztő Paladin Studiosszal a Remastereden.
Juhú! Megetetni Om Nomot mindig trükkös feladat.

Úgy tűnhet, hogy a Remastered egy válogatás a legjobb slágerekből – az évek alatt megjelenő Cut the Rope játékok legjobb részeinek gyűjteménye. Az egyik pillanatban cukorkákkal töltött lufikat pukkasztasz ki, hogy megetethesd Om Nomot, míg a következőben már tapadókorongok között manőverezel, vagy átvághatatlan (vagy mégsem?) láncokon hintázol.

A Paladin Studio elővette az eredeti játék egyik kihívását.

„Néhány eredeti Cut the Rope játékban bizonyos helyeken betettünk egy kis büntetést. Azok a szintek, amik tele vannak tüskékkel nem annyira szórakoztatóak, mint azok, amik szellemileg nagyobb kihívást jelentenek – mondja Voinov. – A felújított változat azokra a régi szintekre koncentrál, amelyek inkább az agyunkat dolgoztatják meg, nem az ujjainkat.”

A Cut the Rope Remastered bemutat egy új szörnyecskét: az apró Nibble Nomot, aki már szerepelt az animációs sorozatban, az Om Nom Storiesban is.

„Igazán büszke vagyok arra, amit 10 éve elértünk az eredeti Cut the Rope-pal – mondja Voinov –, de az új játék sokkal kifinomultabb. Jobbak az animációk. Sokkal kompaktabb. Minden benne van, ami élményben gazdaggá tesz egy játékot.”