Székhelyszolgáltatás professzionális keretek között
Marginális kérdésnek tűnhet elsőre, de valójában gyakran előfordul, hogy egy cégnek igénye merül fel székhelyszolgáltatásra.
Sokféle oka lehet a szükséghelyzetnek: például újonnan alakult vállalkozás azonnali székhely igénye, kisebb településen működő cég városi/fővárosi centralizációja, rugalmas vagy online munkavégzéssel foglalkozó vállalkozás bürokratikus szükséglete.
A székhelyszolgáltatás tartalma tehát változatos lehet, éppen ezért lényeges, hogy a megfelelő partnert megtaláljuk, aki testre szabja számunkra a szolgáltatást. A legalapvetőbb elemei a székhelyszolgáltatásnak a következőek: kizárólagosan használható székhely cím biztosítása, saját cégtábla készítése, postai és elektronikus küldemények fogadása, kezelése.
Ezenfelül gyakori, hogy a székhelyszolgáltatás csomagok valamilyen konkrét helyiség bérlését is garantálják, például tárgyaló, iroda, akár gépterem. A szolgáltató partnerek sok esetben különféle csomagokat kínálnak, de érdemes az olyanokat előnyben részesíteni, akik egyedi szerződés létrehozásában is érdekeltek, rugalmasak.
Ugyanis minél személyesebb és precízebb a megegyezés, annál professzionálisabb lesz a végeredmény. A megfelelő konzultáció a bizalom kiépülése miatt is lényeges, hiszen a partnerünket egyúttal bizalmas információk kezelésével is megbízzuk, amennyiben például a küldemények fogadása, kézbesítése is része a székhelyszolgáltatás csomagunknak.