Extra költségek a túlméretes szállítás miatt

Az online rendelések világát éljük, amikor mindent is lehet már házhozszállítani. Ha a COVID járvány valamire ránevelt minket, akkor az az, hogy az ilyen online szolgáltatásokat egyre többen elkezdtük a hétköznapi életben is igénybe venni.
Mondjuk az ételek házhozszállítása sokaknak eddig nem volt szükségszerű, inkább kényelmi opciót szolgált az ilyesmi, ma viszont már nem csak menüket rendelünk házhoz, hanem kész bevásárlásokat végzünk online. Ez főleg akkor igaz, ha mondjuk valaki úgy járt, hogy otthon ragadt megfertőződés következtében vagy annak alapos gyanújával.

Viszont még sokan épp azért, mert kezdők ezen a területen, belefutnak olyan dolgokba, mint mondjuk az, hogy túl sok cuccot tesznek a kosarukba, majd rádöbbennek, hogy nem várt költségek is felmerülnek a rendelés során.

Ha túlméretes szállítás kategóriába csúszik a rendelésünk, akkor lehet, hogy ezreket rá fognak számolni a végleges kosárértékre. Ezt persze előre tudatni is fogják velünk, tehát még a rendelés véglegesítése előtt lehetőségünk van arra, hogy kipakoljunk olyan termékeket, amik jó reménységünk szerint könnyítenek a kosarunkon, hogy kikerüljön a túlméretes szállításból.

Nem ez az új fejlemény az egyetlen, ahol találkozhattunk a túlméretes szállítás fogalmával: korábban is, akik rendeltek online, találkozhattak olyannal, hogy mondjuk egy adott bútor, esetleg gépjármű alkatrész stb., nem felelt meg a standard méretezésnek. Ilyenkor a rendelés kiszállítását csak olyan cégek tudják elvállalni, amelyeknek a túlméretes szállítás a szakterületük.